

Kâğıthane Belediyesi çalışanları ve aileleri geleneksel hale gelen personel iftarı programında bir araya geldi.
Sadabad Camii yanındaki mesire alanında düzenlenen iftar programı yoğun katılımla gerçekleşti. Kur’an-ı Kerim tilavetiyle başlayan programda, ezanın okunmasıyla birlikte oruçlar açıldı. Kâğıthane Belediye Başkanı Mevlüt Öztekin iftar boyunca masaları tek tek gezerek çalışanlar ve aileleriyle sohbet etti.
Kâğıthane Belediye Başkanı Mevlüt Öztekin programda yaptığı konuşmada, “Kâğıthane Belediyesi olarak büyük bir aile olduğumuzu her fırsatta gösteriyoruz. Ramazan ayının manevi atmosferinde, çalışma arkadaşlarımız ve kıymetli aileleriyle aynı sofrayı paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz. Belediyemize katkı sunan tüm personelimize emekleri için teşekkür ediyor, Ramazan’ın sağlık, huzur ve bereket getirmesini diliyorum,” dedi.

RÖPORTAJ
10 Haziran 2026RÖPORTAJ
10 Haziran 2026RÖPORTAJ
10 Haziran 2026GENEL
10 Haziran 2026SİVİL TOPLUM KURULUŞU
10 Haziran 2026GENEL
10 Haziran 2026RÖPORTAJ
10 Haziran 2026
1
Gaziosmanpaşa Belediyesinden Üniversite Adaylarına Tercih Desteği
15520 kez okundu
2
ÜMRANİYE BELEDİYESİ’NDEN ÖZEL BİR LEZZET: TAŞ FIRINDA SİMİT
15353 kez okundu
3
Gaziosmanpaşa’da Başkan Usta İle Yola Devam
12262 kez okundu
4
Gaziosmanpaşa Belediyesi: Ücretsiz Ring Seferlerimize Bir Yenisi Daha Eklendi
9953 kez okundu
5
GAZİOSMANPAŞA’DA GOPAŞ MERKEZ EVLERİ KENTSEL DÖNÜŞÜM PROJESİ’NDE KURA HEYECANI
9739 kez okundu