

Ümraniye Belediye Başkanı İsmet Yıldırım, cuma namazı sonrası binlerce kişiye aşure ikram etti. Başkan Yıldırım, “Herkese afiyet olsun. Birlik ve beraberliğimiz daim olsun” dedi.
Muharrem ayının gelmesiyle ilçede aşure ikramlarını sürdüren Ümraniye Belediyesi bu kez ise 15 Temmuz Şehitler Meydanı’nda binlerce vatandaşı bir araya getirdi. Mehteran takımının gösterisiyle başlayan program Kur’an-ı Kerim tilaveti ile devam etti.
Daha sonra kazanların başına geçen Başkan İsmet Yıldırım kendi elleriyle vatandaşlara aşure ikram etti. Başkan Yıldırım, “Muharrem ayı çok mübarek bir ay. Bu ayda çok önemli hadiseler olmuştur. Muharrem ayı Ramazan ayından sonra en kıymetli aydır. Muharrem ayında tabi önemli hadiselerin yanında bir de aşure geleneği vardır. Bizim coğrafyamızda aşure ayı olarak geçer. Bizde geleneğimizi devam ettirelim diye Ümraniye Belediyesi olarak aşure ikramlarınızı sürdürüyoruz. Her sene 40-50 bin kişiye ikram ediyorduk bu sene hedefimiz 65 bin insanımıza dağıtmak. Birlik ve beraberliğimiz daim olsun. Herkese şimdiden afiyet olsun. Nice güzel günlerde bir arada buluşmak dileğiyle” dedi.
EKONOMİ
4 gün önceRÖPORTAJ
25 Haziran 2026RÖPORTAJ
25 Haziran 2026RÖPORTAJ
25 Haziran 2026GENEL
25 Haziran 2026SİVİL TOPLUM KURULUŞU
25 Haziran 2026GENEL
25 Haziran 2026
1
Gaziosmanpaşa Belediyesinden Üniversite Adaylarına Tercih Desteği
15572 kez okundu
2
ÜMRANİYE BELEDİYESİ’NDEN ÖZEL BİR LEZZET: TAŞ FIRINDA SİMİT
15403 kez okundu
3
Gaziosmanpaşa’da Başkan Usta İle Yola Devam
12310 kez okundu
4
Gaziosmanpaşa Belediyesi: Ücretsiz Ring Seferlerimize Bir Yenisi Daha Eklendi
10001 kez okundu
5
GAZİOSMANPAŞA’DA GOPAŞ MERKEZ EVLERİ KENTSEL DÖNÜŞÜM PROJESİ’NDE KURA HEYECANI
9789 kez okundu