

18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitler Günü’nün 110. yılı dolayısıyla Kâğıthane’de resmi tören ve anma programları düzenlendi.
Kâğıthane Meydanı’nda bulunan Atatürk Anıtı’na çelenk sunumu ile başlayan tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla devam etti.
Törenin ardından anma programı Kâğıthane Belediyesi Yeni Kültür Merkezi’nde devam etti. Öğrenciler tarafından sahnelenen tiyatro gösterisi, şiir dinletisi ve belgesel sunumları katılımcılara duygu dolu anlar yaşattı. Günün anlam ve önemine uygun olarak Kâğıthane’deki Daye Hatun Camii’nde şehitler için mevlit okutuldu, dualar edildi.
Kâğıthane Belediye Başkanı Mevlüt Öztekin yaptığı konuşmada, Çanakkale Zaferi’nin milletimizin bağımsızlık ruhunu simgelediğini vurgulayarak, “Çanakkale, azmin, inancın ve fedakârlığın adıdır. 110 yıl önce vatanı uğruna canını feda eden kahramanlarımızı rahmetle ve minnetle anıyoruz. Onların mirasına sahip çıkmak, bizlerin en büyük sorumluluğudur” dedi.
RÖPORTAJ
09 Haziran 2026RÖPORTAJ
09 Haziran 2026RÖPORTAJ
09 Haziran 2026GENEL
09 Haziran 2026SİVİL TOPLUM KURULUŞU
09 Haziran 2026GENEL
09 Haziran 2026RÖPORTAJ
09 Haziran 2026
1
Müslümanlar, İsrail Zulmüne Dur Demek İçin KUDÜS’TE BULUŞMAK ÜZERE ahitleşiyor… www.kudustebulusmakuzere.com
29882 kez okundu
3
TARIM VE ORMAN BAKANI İBRAHİM YUMAKLI’NIN KURBAN BAYRAMI MESAJI
9683 kez okundu
4
“Refik Tuzcuoğlu, şehidimiz için Kuran-ı Kerim okudu”
7877 kez okundu
5
GEBKİM, “ENDÜSTRİ TESİSLERİNDE DEPREM” SEMİNERİ DÜZENLEDİ
7591 kez okundu