

18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitler Günü’nün 110. yılı dolayısıyla Kâğıthane’de resmi tören ve anma programları düzenlendi.
Kâğıthane Meydanı’nda bulunan Atatürk Anıtı’na çelenk sunumu ile başlayan tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla devam etti.
Törenin ardından anma programı Kâğıthane Belediyesi Yeni Kültür Merkezi’nde devam etti. Öğrenciler tarafından sahnelenen tiyatro gösterisi, şiir dinletisi ve belgesel sunumları katılımcılara duygu dolu anlar yaşattı. Günün anlam ve önemine uygun olarak Kâğıthane’deki Daye Hatun Camii’nde şehitler için mevlit okutuldu, dualar edildi.
Kâğıthane Belediye Başkanı Mevlüt Öztekin yaptığı konuşmada, Çanakkale Zaferi’nin milletimizin bağımsızlık ruhunu simgelediğini vurgulayarak, “Çanakkale, azmin, inancın ve fedakârlığın adıdır. 110 yıl önce vatanı uğruna canını feda eden kahramanlarımızı rahmetle ve minnetle anıyoruz. Onların mirasına sahip çıkmak, bizlerin en büyük sorumluluğudur” dedi.
GÜNDEM
15 saat önceRÖPORTAJ
3 gün önceSİVİL TOPLUM KURULUŞU
3 gün önceEKONOMİ
7 gün önceRÖPORTAJ
27 Haziran 2026RÖPORTAJ
27 Haziran 2026RÖPORTAJ
27 Haziran 2026
1
Müslümanlar, İsrail Zulmüne Dur Demek İçin KUDÜS’TE BULUŞMAK ÜZERE ahitleşiyor… www.kudustebulusmakuzere.com
29940 kez okundu
2
Hepsiburada İş Ortağım Projesi, İstanbul’da KOBİ’lerle Buluştu
14030 kez okundu
3
TARIM VE ORMAN BAKANI İBRAHİM YUMAKLI’NIN KURBAN BAYRAMI MESAJI
9741 kez okundu
4
“Refik Tuzcuoğlu, şehidimiz için Kuran-ı Kerim okudu”
7936 kez okundu
5
GEBKİM, “ENDÜSTRİ TESİSLERİNDE DEPREM” SEMİNERİ DÜZENLEDİ
7651 kez okundu