

Sürdürülebilirlik politikaları kapsamında önemli bir adım atan Vakıf Katılım, çevreye duyarlı çalışmalarıyla “Sıfır Atık Belgesi” almaya hak kazandı.
Vakıf Katılım, kaynakların verimli kullanımı ve çevresel etkilerin azaltılması yönündeki çalışmaları sonucunda “Sıfır Atık Belgesi” almaya hak kazandı. Belge sürecinde Vakıf Katılım hizmet binalarında atıkların kaynağında ayrıştırılması için renkli ve etiketli toplama kutuları yerleştirildi, atık depolama alanı oluşturuldu ve çalışanlara sıfır atık eğitimi verilerek farkındalık artırıldı. Böylece hem doğal kaynakların verimli kullanılması hem de geri dönüşüm oranlarının artırılması hedeflendi.
“Çevreye ve topluma fayda sağlayacak projelerimizi artırarak sürdüreceğiz”
Vakıf Katılım Mali ve İdari İşler Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Ocak, konuya ilişkin yaptığı değerlendirmede şunları söyledi: “Sürdürülebilirlik stratejimizin merkezinde, gelecek nesillere, çocuklarımıza, torunlarımıza daha yaşanabilir bir dünya bırakmak var. Sıfır Atık Belgesi bu vizyonumuzun somut bir göstergesi oldu. Vakıf Katılım olarak aldığımız bu belge, yalnızca atıkların ayrıştırılmasını değil, kaynaklarımızı daha verimli kullanma ve çevresel etkilerimizi azaltma yönündeki kararlılığımızın bir kanıtıdır. Çalışanlarımızın katkısı ve paydaşlarımızla iş birliğimiz sayesinde, çevreye ve topluma fayda sağlayacak projelerimizi bundan sonra da artırarak sürdüreceğiz.”
EKONOMİ
4 gün önceRÖPORTAJ
24 Haziran 2026RÖPORTAJ
24 Haziran 2026RÖPORTAJ
24 Haziran 2026GENEL
24 Haziran 2026SİVİL TOPLUM KURULUŞU
24 Haziran 2026GENEL
24 Haziran 2026
1
Ekici Peynir; Avrupa, ABD ve KKTC’de pazar payını arttırdı
112082 kez okundu
2
Türkiye’nin milli gururu Hafız Mustafa’ya BBC Good Food ödülü
49132 kez okundu
3
TOSÇELİK MEKKE’NİN SU İHTİYACINI KARŞILAYACAK PROJESİ’NİN BORU TEDARİKİNİ TAMAMLADI
43596 kez okundu
4
Yapay zeka tabanlı Deprem Erken Uyarı Sistemi EDİS tüm Marmara’da kullanılmaya başlandı
41575 kez okundu
5
POLİPORT’A YENİ GENEL MÜDÜR ATAMASI
33791 kez okundu