

Tarım ve Orman Bakan Yardımcısı Ebubekir Gizligider, Japonya’da düzenlenen EXPO 2025 programına katıldı.
Japonya’nın Osaka kentinde düzenlenen EXPO 2025 programı kapsamında temaslarda bulunan Gizligider, AB Pavilyonu’nda “Atıksu ve Çevresel İzleme”, Türkiye Pavilyonu’nda ise “Tek Su, Tek Sağlık” konulu açılış konuşmalarını gerçekleştirdi.
Tarım ve Orman Bakan Yardımcısı Gizligider, temasları kapsamında ayrıca, Dünya Su Konseyi Başkanı Loic Fauchon ve AB HERA Başkan Yardımcısı Laurent Muschel ile de ikili görüşmelerde bulundu.
Osaka Atıksu Arıtma Tesisi’ni de ziyaret eden Gizligider, burada yetkililerden bilgi aldı.
RÖPORTAJ
11 Haziran 2026RÖPORTAJ
11 Haziran 2026RÖPORTAJ
11 Haziran 2026GENEL
11 Haziran 2026SİVİL TOPLUM KURULUŞU
11 Haziran 2026GENEL
11 Haziran 2026RÖPORTAJ
11 Haziran 2026
1
Müslümanlar, İsrail Zulmüne Dur Demek İçin KUDÜS’TE BULUŞMAK ÜZERE ahitleşiyor… www.kudustebulusmakuzere.com
29888 kez okundu
2
YASED-TÜBİTAK İŞ BİRLİĞİ, GİRİŞİMLERDE TEKNOLOJİNİN AĞIRLIĞINI ARTIRACAK
20312 kez okundu
3
INTERNATIONAL EXAM CENTRE “IEC ESOL” SINAVLARINDA 17 Türkiye Birinciliği mavigün koleji’nde
17232 kez okundu
4
100 bin fidan kardeş ülke için yola çıktı
16893 kez okundu
5
LONCA İş Ağı Çay Sohbetleri, ÖNSİAD ve KOBİDES işbirliği ile ÖNSİAD Genel Merkezinde başladı…
14281 kez okundu