

Kağıthane Belediyesi’nde yüzler gülüyor. Belediye yönetimi, sendikalarla vardığı anlaşma neticesinde; çalışan personele %49.25 oranında zam yaptı.
Kağıthane Belediyesi yönetimi, sendikalarla vardığı anlaşma neticesinde; çalışan personele %49.25 oranında zam yaptı. Zam kararı personel arasında mutlulukla karşılandı.
Kağıthane Belediyesi ile Hak-iş /Hizmet-iş ve Özgüvensen işçi sendikaları arasında sürdürülen toplu iş sözleşmesinde mutlu sona varıldı. Sendikaların belediyeden talep ettiği refay payı, belediye yönetiminden destek buldu. Enflasyon farkına ek %12’lik refay payı ile beraber belediye çalışanlarına %49.25 oranında zam yapıldı.
Kağıthane Belediye Başkanı Mevlüt Öztekin zam kararıyla ilgili olarak; ” Belediyemiz, Hizmet-İş Sendikası, Özel Güvenlik ve Koruma İşçileri Sendikası işbirliğiyle Personel Toplu Sözleşme ek protokolünü imzaladık. Çalışanlarımızın iş verimliliğini artırmak, sosyal ve ekonomik anlamda hayat standartlarını yükseltmek adına bu yönde karar aldık. Hayırlı olmasını diliyorum.” dedi.
Kağıthane Belediye Başkanı Mevlüt Öztekin’in ev sahipliğinde gerçekleştirilen toplu iş sözleşmesi görüşmelerinin sonunda imzalar atıldı. Görüşmelere Hizmet İş Sendikası İstanbul 1 Nolu Şube Başkanı Mustafa Canpolat, Özgüvensen Genel sekreteri Hasan Koç, Özgüvensen İstanbul 1 Nolu Şube Başkanı Hüseyin İpek, şube yönetimi ve işyeri temsilcileri katıldı.
EKONOMİ
3 gün önceRÖPORTAJ
24 Haziran 2026RÖPORTAJ
24 Haziran 2026RÖPORTAJ
24 Haziran 2026GENEL
24 Haziran 2026SİVİL TOPLUM KURULUŞU
24 Haziran 2026GENEL
24 Haziran 2026
1
Gaziosmanpaşa Belediyesinden Üniversite Adaylarına Tercih Desteği
15567 kez okundu
2
ÜMRANİYE BELEDİYESİ’NDEN ÖZEL BİR LEZZET: TAŞ FIRINDA SİMİT
15398 kez okundu
3
Gaziosmanpaşa’da Başkan Usta İle Yola Devam
12305 kez okundu
4
Gaziosmanpaşa Belediyesi: Ücretsiz Ring Seferlerimize Bir Yenisi Daha Eklendi
9996 kez okundu
5
GAZİOSMANPAŞA’DA GOPAŞ MERKEZ EVLERİ KENTSEL DÖNÜŞÜM PROJESİ’NDE KURA HEYECANI
9784 kez okundu