

19 Eylül Gaziler Günü için Kâğıthane’de bir dizi etkinlik düzenlendi. Cengizhan Anadolu Lisesi’nde düzenlenen törenle başlayan etkinlikler, Kâğıthane Belediyesi’nin Nurtepe Sosyal Tesisinde son buldu.
Cengizhan Anadolu Lisesi’nde gerçekleştirilen programda öğrenciler günün anlam ve önemine uygun dinleti ve sergilerle duygulu anlar yaşattı.
Törenin ardından Nurtepe Sosyal Tesislerinde düzenlenen programda; Kaymakam Niyazi Erten ve Kâğıthane Belediye Başkanı Mevlüt Öztekin gaziler ve aileleriyle bir araya geldi.

Nurtepe Sosyal Tesislerinde düzenlenen programda Başkan Öztekin; “Gazilerimize şükranlarımı sunuyor ve onlara sağlıklı bir ömür diliyorum. Hakk’ın rahmetine kavuşan gazilerimizi ve aziz şehitlerimizi minnetle yâd ediyorum.” diye konuştu.
EKONOMİ
3 gün önceRÖPORTAJ
24 Haziran 2026RÖPORTAJ
24 Haziran 2026RÖPORTAJ
24 Haziran 2026GENEL
24 Haziran 2026SİVİL TOPLUM KURULUŞU
24 Haziran 2026GENEL
24 Haziran 2026
1
Gaziosmanpaşa Belediyesinden Üniversite Adaylarına Tercih Desteği
15567 kez okundu
2
ÜMRANİYE BELEDİYESİ’NDEN ÖZEL BİR LEZZET: TAŞ FIRINDA SİMİT
15398 kez okundu
3
Gaziosmanpaşa’da Başkan Usta İle Yola Devam
12305 kez okundu
4
Gaziosmanpaşa Belediyesi: Ücretsiz Ring Seferlerimize Bir Yenisi Daha Eklendi
9996 kez okundu
5
GAZİOSMANPAŞA’DA GOPAŞ MERKEZ EVLERİ KENTSEL DÖNÜŞÜM PROJESİ’NDE KURA HEYECANI
9784 kez okundu