DOLAR 46,4932 0.03%
EURO 52,9814 0%
ALTIN
BITCOIN %
İstanbul
28°

AÇIK

kftreklam
KÂĞITHANE’DE VATANDAŞLARA 35 BİN KÂSE AŞURE İKRAM EDİLDİ
365 okunma

KÂĞITHANE’DE VATANDAŞLARA 35 BİN KÂSE AŞURE İKRAM EDİLDİ

ABONE OL
01/08/2024 23:18
KÂĞITHANE’DE VATANDAŞLARA 35 BİN KÂSE AŞURE İKRAM EDİLDİ
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Kâğıthane’de Muharrem ayının birlik ve bereketi için düzenlenen etkinliklerde vatandaşlara 35 bin kâse aşure ikram edildi.

Kâğıthane Belediyesi tarafından ilçe meydanında gerçekleştirilen aşure ikramına vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.

Kâğıthane Belediye Başkanı Mevlüt Öztekin’in ev sahipliğinde gerçekleşen programa İstanbul Valisi Davut Gül, AK Parti İstanbul Milletvekili Büşra Paker, Kâğıthane Kaymakamı Niyazi Erten, Ak Parti Kâğıthane İlçe Başkanı Serkan Cantürk, Milliyetçi Hareket Partisi Kâğıthane İlçe Başkanı Şafak Taştemir ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Ay Yıldız desenli aşure kazanının başına geçen Kâğıthane Belediye Başkanı Mevlüt Öztekin; İstanbul Valisi Davut Gül, Kaymakam Niyazi Erten ve AK Parti İstanbul Milletvekili Büşra Paker ile birlikte aşure dağıttı. Programda Muharrem ayı vesilesiyle dualar ve ilahiler de okundu.

Kâğıthane Belediye Başkanı Mevlüt Öztekin; “Kâğıthane meydanımızda vatandaşlarımızla aşure programında bir araya geldik. Aşure bir yemek olmaktan öteye, bir ve beraber olmayı, bereketi, paylaşmayı temsil ediyor. İnşallah Muharrem Ayı, ülkemiz ve tüm İslam âlemine, tüm insanlığa sağlık, huzur ve barış getirsin.” dedi.

    reklam

    En az 10 karakter gerekli
    seyidoglu
    reklam
    reklam