

Kâğıthane Belediyesi’ne bağlı Engelliler Gündüz Hizmet Merkezi öğrencileri 3 Aralık Dünya Engelliler Günü’ne özel sergiledikleri performanslarla büyük alkış aldı. Tüm dünyada 3 Aralık tarihinde farkındalık oluşturması için düzenlenen Engelliler Günü, Türkiye ile birlikte Kâğıthane’de de bir dizi programa sahne oldu. Kâğıthane Belediyesi’ne bağlı Engelliler Gündüz Hizmet Merkezi öğrencileri tiyatro, folklor ve müzik gösterileriyle herkese ilham oldu.
Kâğıthane Belediyesi ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğinde Kâğıthane yeni kültür merkezinde düzenlenen programa; engelliler ve aileleri ile ilçedeki çeşitli okulların öğrencileri katıldı. Programda görme engelli öğrenci Özge Akça, Yağmur Yağıyor şarkısını; işitme engelli öğrenci Dilan Mıh, Yeni Yıl şarkısını; otizmli öğrenci Burak Güneş, Şu Metrisin Önü şarkısını piyano eşliğinde çalarak büyük alkış aldı.

Programa Kâğıthane Belediye Başkanı Mevlüt Öztekin de katıldı. Başkan Öztekin programda yaptığı konuşmada engelliler yararına gerçekleştirdiği projelerini anlattı: ” Yeni yatırımımız olan Engelliler Gündüz Hizmet Merkezi projemiz ile okul eğitimi bitmiş engelli bireylerin sosyal, kültürel ve sanatsal aktivitelere katılımını sağlamak, mesleki becerilerini geliştirmeye yardımcı olmak, okul sonrasında eve kapanmalarını önlemek üzere faaliyetlerimiz devam ediyor. Ailelerimizin gönül rahatlığıyla yavrularını emanet ettiği merkezimizde engellilerimiz; atölyelerimizde eğlenceli ve öğretici vakit geçirirken sosyalleşebiliyorlar.”
Kâğıthane Belediyesi hasta ve engellileri yalnız bırakmıyor
Güne dair düşüncelerini ‘Bizce engeller; zihinlerde ve uzuvlarda değil, onları eksik gören kalplerdedir.’ diyerek ifade eden Başkan Öztekin konuşmasının devamında sosyal belediyecilik vurgusu da yaptı: ” Yüzleri güldürmek adına engellilerimiz için 550’ye yakın akülü ve tekerlekli sandalye dağıtımı yaptık. Evde şifa bekleyen hastalarımız için 1.500’ün üzerinde hasta yatağı ve havalı yatak götürdük. Görevde bulunduğumuz süre boyunca talepte bulunan tüm vatandaşlarımızın ev ile hastane arasında nakillerini ambulans ve araçlarımızla gerçekleştirdik. Tüm dünyayı etkisi altına alan koronavirüs salgını sürecinde engelli insanlarımızı da yalnız bırakmadık. Onların salgın sürecini fiziki ve ruhsal olarak en az etkiyle atlatmaları için belediye olarak bütün imkânlarımızı seferber ettik.”

GÜNDEM
5 saat önceRÖPORTAJ
2 gün önceSİVİL TOPLUM KURULUŞU
3 gün önceEKONOMİ
6 gün önceRÖPORTAJ
26 Haziran 2026RÖPORTAJ
26 Haziran 2026RÖPORTAJ
26 Haziran 2026
1
Müslümanlar, İsrail Zulmüne Dur Demek İçin KUDÜS’TE BULUŞMAK ÜZERE ahitleşiyor… www.kudustebulusmakuzere.com
29940 kez okundu
2
YASED-TÜBİTAK İŞ BİRLİĞİ, GİRİŞİMLERDE TEKNOLOJİNİN AĞIRLIĞINI ARTIRACAK
20342 kez okundu
3
INTERNATIONAL EXAM CENTRE “IEC ESOL” SINAVLARINDA 17 Türkiye Birinciliği mavigün koleji’nde
17249 kez okundu
4
100 bin fidan kardeş ülke için yola çıktı
16905 kez okundu
5
LONCA İş Ağı Çay Sohbetleri, ÖNSİAD ve KOBİDES işbirliği ile ÖNSİAD Genel Merkezinde başladı…
14300 kez okundu