

Petkim, Ege İhracatçı Birlikleri’nin “İhracatın Yıldızları 2023” listesinde, hem genel sıralamada hem de kimya kategorisinde bu yıl da ilk sırada yer aldı.
Türkiye’nin en büyük entegre endüstri grubu SOCAR Türkiye’nin grup şirketlerinden Petkim, Ege Bölgesi İhracat Şampiyonu oldu. Ege İhracatçı Birlikleri’nin (EİB) “2023 İhracatın Yıldızları” listelerine göre Petkim, hem genel kategori hem de kimya kategorisi listesinde ilk sırada yer aldı.
Ege İhracatçı Birlikleri tarafından düzenlenen İhracatın Yıldızları Ödül Töreni’nde Petkim’in ödülü, SOCAR Türkiye Rafineri ve Petrokimya İş Birimi Başkanı (Vekaleten) Kanan Mirzayev’e takdim edildi.
Petkim’den 557 milyon dolarlık ihracat
Türkiye’nin ilk ve tek entegre petrokimya tesisi olan Petkim, STAR Rafineri ile entegrasyonu, etkin planlama ve optimizasyon çalışmaları sayesinde başarılı sonuçlar elde etmeye devam ediyor. Petkim, 2023 yılı sonunda dolaylı ve doğrudan toplam 557 milyon dolarlık ihracat gerçekleştirerek uzun yıllardır olduğu gibi 2023 yılında da Ege Bölgesi’nin ihracat şampiyonu oldu.
GÜNDEM
11 saat önceRÖPORTAJ
2 gün önceSİVİL TOPLUM KURULUŞU
3 gün önceEKONOMİ
6 gün önceRÖPORTAJ
27 Haziran 2026RÖPORTAJ
27 Haziran 2026RÖPORTAJ
27 Haziran 2026
1
Ekici Peynir; Avrupa, ABD ve KKTC’de pazar payını arttırdı
112083 kez okundu
2
Türkiye’nin milli gururu Hafız Mustafa’ya BBC Good Food ödülü
49134 kez okundu
3
TOSÇELİK MEKKE’NİN SU İHTİYACINI KARŞILAYACAK PROJESİ’NİN BORU TEDARİKİNİ TAMAMLADI
43596 kez okundu
4
Yapay zeka tabanlı Deprem Erken Uyarı Sistemi EDİS tüm Marmara’da kullanılmaya başlandı
41577 kez okundu
5
POLİPORT’A YENİ GENEL MÜDÜR ATAMASI
33792 kez okundu